Sunday, May 10, 2009

trip to elephant sunctuary & deerland, part 1 (stories)

woww...sggh seronok dpt jumpe gajah2, rusa2, beruang itam & sgl binatang yg lain pd ari nie di lanchang, pa-hang... dh lame nk g tgk buah atie bdn besar2 ni.. tue ponn puas pujuk2 my sweetheart utk teman g... sape lg kn nk lyn aku nie...
ape lg, aku ponn booking awl2 lh utk dpt privillege naik ats gajah & mandi b'sama gajah...xleh ketinggalan nie... dh lh seingatnyer, aku x pernah tgk gajah sec live tau... okeh, pg2 lg aku dh bgn awl pg... siap wat air teh panas & salad buah sos mayonis lg sbg bekal.... hehehe, nk bodek nie....kene ikat perut my sweetheart dlu...
dlm kol 11 gitu, smp lh kat elephant sunctuary tue, ape lg, dgn lajunye, mcm halilintar x igt org trus meluru ke kaunter registration, nk amik tiket yg dh booking thru phone.. karang lmbt amik, aku nanges meraung-raung dpn gajah....
pastu, trus g deerland sbb nk tgk rusa k& da geng plak.. best wooo..., zoo neg ponn leh kalah... aku smp dh x larat nk bagi mknn & kasih syg kat semua binatang tue.....diorg tue manja & cute sgt lhhhh.... mase kat elephant sanctuary lg lh, aku teruja sgt smp tiap2 gajah tue aku aku nk peluk, x kirelah bapak gajah ke, mak gajah ke... kalo leh, nk seludup msk dlm kete bwk blk, hahaha.... mmg b'baloi sbb free je... cume jage2 je lh kalo2 kene pijak ngan gajah tue kang... mmg enjoy sgt2 sbb byk wat akt ngan gajah...

2 comments:

F. Hanim M. said...

pudette..
sungguh2 ko g ye..
tahniah2..

odette said...

woooo...byk gak lh rintangan nk g nie, esp nk pujuk org teman g... hahaha...dh x kempunan dh nk tgk gajah pas nie..

Post a Comment