Saturday, February 21, 2009

badminton oh badminton part 1.....

bersama partnerku yg best, sue.....
go go geng...... you can do it!
me after da games.... mix feeling, tiring, exciting......

wat pertama kalinya dlm idupku, aku join p'tandingan t'tutup badminton klas... fuuhhhh... pd awalnye, aku nie kirekan jd underdog ler.... yelah, aku ni bkn suke sgt bile bab2 b'sukan ni... ade kisah disebalik ketidaksukaan aku t'hadap sukan ni mase zaman skola rendah dlu.... kirekan cikgu sukan aku time tue tlh merencatkan p'kembangan sukan aku ler... yerlah, betapa kecewanya aku bile aku penat2 b'latih tiap2 ptg, tp kesudahannya aku x dpt main pun walau sesaat mase p'tandingan yg sbnr.... dh lh aku ni mmg kaki bangku... sejak ari tue, aku lgsg x nk b'jinak2 t'hadap sukan sbb aku rase yg aku mmg xde bakat dlm b'sukan, huhuhu:( end story...
but, kali nie aku mmg seronok lh main sbb dpt b'psgan ngan sue & hadi.... x pernah2 aku b'sukan kat hostel sepjg thn ke-4 dok cni, tp sbb badminton tournement ni, aku sggp b'latih w/pun ngan pakai bj kurung... belasah jer lah.... xnk malu punye pasal.
anyway, i enjoy da games very much.... thanks to sue & hadi coz b'sbr ngan aku yg x reti main nie... byk kali gak lah aku hampir t'pukul diorg ngan raket mase games tue... most importantly, we won da games..... x sangka tau..... utk beregu perempuan, aku + suwarna dpt kalahkan ain + husna & untk beregu campuran, aku + hadi dpt kalahkan abu + husna..... yea, finally i can winn da games.... tp, mmg sengit gaklah.... hadi ponn smp pening kpl tgk aku x reti bg servis bulu tangkis tue... so, byk mata aku bg free2 kat pihak lawan... okeh, aku try bg servis lek lok skit utk games yg seterusnyer yek hadi....
daaaa.................

4 comments:

dzulhakim baharom said...

dengar cerita servis ko maut. betul ke?

odette said...

hahahaha.... aku wat servis gaya s'diri, ala2 mcm maen tenis gitu.. lawanlah ngan aku kalo nk try servis aku tue.. sure ko dpt kumpul byk mata... aku bg free2 jer mata kat ko nnt..

shyna said...

ermm...
dua2 pun kalah ngat odet...
apa nak wat...huhu..
chaiyok odet..=)

faqhrule said...

gaya mutu keunggulan..
yeah!

Post a Comment