Wednesday, February 11, 2009

my first enty.........

tadaaaaa......... finally, aku mengalah gak utk m'hslkn blog s'diri. ngan kebanjiran org2 di kelilingku yg busy m'blog kn diri.... aku pon amik keputusan utk menerjunkan diri dlm arena mem'blogging' neh... nangis karang cikgu bm aku kalo baca aku punye ayat neh...
first of alll, thanx 2 my dear rumate, shark yg ajar aku wat blog neh... sbg reward, esk kite g meronggeng yek... hehehehe.... juge kpd clasmate yg lain spt akembo, sue, ain, usna yg begitu xcited utk melihatku terjun ke bidang blogging2 neh... hahaha... pasni, korg bace lh ape yg aku merapu nnt yek....
ermmm...... nnt2 lh aku merapu.... so, korg ready lah utk aku blogging tanpa henti yek.... chewahh.... mcm rajin lh plak nk tulis kat blog....
ape pun.....aku nk berangan dlu lh yek.....
layan..........................

4 comments:

dzulhakim baharom said...

tahniah2. welcome2..

odette said...

aku pon kene start merajinkan diri bukak blog neh..... yosh! gambantee odette...

Mustakim Ahmad said...

hahaha..bgus2 odet..welcome...

odette said...

pasni, aku wat announcement kat blog jer lh yek..

Post a Comment