Friday, February 20, 2009

upin oh ipin di cineleisure

bersama replika ipin, puas menyelit tau......
nilah bdk yg bawa watak upin & ipin.... pompuan tau.... t'pakse lh aku merendahkan diriku...
geng upin & ipin...

di sini, aku ingin cerite sebuah ceriteraku ttg pglmnku menonton tayangan perdana upin & ipin di cineleisure, damansara pd 12.02.2009 yg lalu..... maaf yek, ayatku agak x betul susunannya pd kali ini kerna aku s'diri ponn tgh blurrr, huhuhu.....
pd mulenyer, hampir x berangkat aku utk menyaksikan kemunculan geng upin & ipin pd mlm itu b'sama shark ttp, atas kebolehan aku b'bahasa basi & berdiplomasi ngan awanku... dpt jugak akhirnye kami b'lepas ngan sang kancil. percayalah bhw pertama kali ini shj aku b'pglmn menyaksikan tayangan perdana filem kerna aku ponn bkn penggemar panggong yg setia... ade ketika, aku blh ketiduran di dlm panggong kerna kesejukan si penghawa dingin & keboringan tahap melampau... wat membazir jer melabur pd tiket itu... keberangkatan aku ni sbb dikaburi ngan 'goodie bag' yg akan aku gapai pd mlm itu... kalo org laen ade digelar 'gold digger', aku plak selayaknya digelar 'goodiebag digger'...... huahaha... ape ponn, mmg berbaloi sungguh pelaburannya sebyk rm15 utk menyaksikan sebuah karya animasi hebat rakyat yg berkerakyatan xi bumi malaysia... daaaaaa:)

3 comments:

ainko said...

hehe..mmgle ko goodiebag digger..asal ade tmpt ade goodie bag mst ko excited gile nak g tmpt tuh..
lg 1,huh, hebat ko men badminton..

odette said...

tue sdh semestinye, hehehe.... hobi br aku kumpul goodiebag.
xper ain, ni br 1st round,lwn aku lg terrer utk round seterusnyer lah.. kene ngan eky @ mus, mati aku kene servis ngan diorang nnt...

dzulhakim baharom said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment