Sunday, December 13, 2009

perasaanku bakal b'gelar tunangan org...


emmm.... pejam celik, pejam celik, tggl lbh kurang 6 hari je lg hari pertunanganku, chewah... mmg tgh kalut gak ni siap ngan kemas ape yg patut... tp, dlm tgh wat preparation ni kn, tibe2 rase berbelah-bahagi plak... jgn slh paham, bkn mksd nk cancel b'tunang tau, tp sbb x smp atie plak nk b'jauhan ngan family esp my parents... ade lh satu hari tu, my mum kuarkan ayat sayu nie... my mum ckp penat2 mak abah bsrkan ank pompuan die ni, tatang bagai minyak yg penuh lh, tup-tup dh nk kene amik ngan org lain... dh lh jauh plak tue... aduhai mak, sedih btul dgr.... ni yg buat aku serba salah skrg ni... yelah, lps kawen nnt mesti lh aku kene dok ngan suami, utamakan suami semua.... so, sape lh yg akn tggl ngan diorg plak kn? mcm mane ngan adik aku plak? adk beradik yg lain pulak semua dh ade family s'diri... hrp2 aku mampu hadapi smua nie... insya-Allah, w/pun aku dh kawen nnt, aku hrp yg aku akn dpt jlnkan t/jawab sbg ank dgn sebaiknya..... ok, kene stop tulis skrg, kalo x abis bengkak mata plak nnt sbb nanges:( pls pray for me ya....

7 comments:

F. Hanim M. said...

to be, or not to be.

that's just it, pudet.

odette said...

anem: yup, as time goes by, i have to face it, rite:(

Rintihan 'abid said...

kawinnyer bile 2... hehe-syida

SoFYa said...

tahniah Odah....lama xdgr citer...tup2, bakal jd tunangn org.....

opiE

ainko said...

walaupun ko kalut dan 'updated news' tp ko ttp multitasking!hehe

odette said...

rintihan 'abid: jengjengjeng....tu rahsia lg, nnt dh confirm i canang 1 dunia yek, hehehe....
sofya:thanks opie...lame kite x jumpe kn... mcm2 mende leh b'laku.. tlg doakan yg terbaik yek:)
ainko: okeh, patutnyer i kene lantik u jd wedding planner i lh nnt ain.... mesti i x kalut nnt:)

ainko said...

odet, si rintihan 'abid tuh tny org, die bile lg?

Post a Comment